خرید صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رنگ شده

اگر اخیراً نمایش‌های بازسازی خانه را تماشا کرده‌اید یا مجلات طراحی داخلی را ورق زده باشید، می‌دانید که کانترهای چوبی یا صفحه کابینت چوبی در حال حاضر محبوب است و جز گزینه های پرطرفدار و ترند در طراحی آشپزخانه محسوب می شود. زیرا چوب می‌تواند ظاهر طبیعی را به تصویر بکشد و حال و هوای مدرنی را ارائه دهد. همچنین، نصب صفحه کابینت چوبی یکی از گزینه های مقرون به صرفه نسبت به گرانیت، سنگ مرمر و سایر مواد است.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا هم با صفحات کابینت فینگر جوینت آماده رستا چوب نوین بیشر آشنا شوید و هم نمونه های کار شده با این صفحات را ببینید و از قیمت صفحه کابینت فینگر جوینت مطلع شوید.

صفحه کابینت از جنس چوب، یکی از گزینه های بسیار شیک و زیباست که هیچ وقت قدیمی نمی شود و ظاهری فوق العاده گرم و زیبا را برای فضای آشپزخانه و خانه ایجاد می کند. زیرا همانطور که می دانید ظاهر زیبا و حس طبیعی چوب را به سختی با هر متریال دیگری می توان بدست آورد.

مشاوره رایگان خرید صفحه کابینت فینگر جوینت

همین حالا با شماره 09123072538 تماس بگیرید تا شمارا برای خرید بهترین مدل فینگر جوینت متناسب با نیاز فنی شما راهنمایی کنیم.

امروزه استفاده از صفحه کابینت فینگر جوینت به یکی از گزینه های محبوب در این زمینه تبدیل شده است اما با توجه به ویژگی هایی که چوب دارد، لازم است در هنگام این انتخاب، چند نکته مهم و کلیدی را به خاطر داشته باشید.

WhatsApp Image 2022 11 27 at 07.06.45 1
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

 

چرا استفاده از صفحه کابینت فینگر جوینت بسیار محبوب شده است؟

از انجایی که چوب ظاهر طبیعی، گرم و زیبایی دارد، به یکی از گزینه های بسیار محبوب برای صفحه کابینت آشپزخانه تبدیل شده است و باعث می شود تا آشپزخانه شما مجلل، باکلاس و بسیار متمایز به نظر برسد.

چوب یکی از پر کاربرد ترین متریال هایی است که بشر از گذشته تا کنون برای ساخت لوازم و مصارف مختلفی از آن استفاده می کند. امروزه با پیشرفت تکنولوزی و صنعت و همچنین افزایش جمعیت و نیاز روز افزون به لوزام متنوع نیاز به تولید مصنوعات چوبی با تنوع بالا بیشتر احساس می شود.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهری و القای حس آرامش به افراد دارد. یکی از روش های تولید پانل های چوبی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و مزایای بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد روش فینگر جوینت است.

خوشبختانه امروزه، تنوع انواع چوب ها چشمگیر است و می توانید با توجه به سلیقه خود و چیدمان و دکوراسیونی که برای آشپزخانه و فضای کلی خانه در نظر گرفته اید، بهترین رنگ و طرح از صفحه کابینت را انتخاب کنید.

برای اینکه در این زمینه انتخاب بهتر و راحتتری داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که به یک تولید کننده حرفه ای که در زمینه تولید و ساخت صفحه کابینت فینگر جوینت فعالیت دارد مراجعه کنید تا بتوانید صفحه کابینت فینگرجوینت مورد نظر خود را در هر ابعاد و اندازه ای که نیاز دارید سفارش دهید و بهترین پیشنهاد در این زمینه، شرکت رستا چوب نوین است.

رستا چوب نوین اولین و تنها تولید کننده صفحات کابینت فینگر جوینت آماده رنگ شده

شما می توانید به تولید کنندگان متخصص و حرفه ای در این زمینه، مانند شرکت رستا چوب نوین، صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب خود را سفارش دهید و یک محصول فوق العاده باکیفیت و درجه یک را تحویل بگیرید.

رستا چوب نوین، تمام مراحل طراحی و ساخت صفحه کابینت چوب طبیعی را به طور حرفه ای انجام می دهد و صفحه کابینت آماده را به شما تحویل خواهد داد تا بتوانید فضای آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

مزایای استفاده از صفحه کابینت فینگر جوینت

دلیل شماره یک برای انتخاب صفحه کابینت چوبی، زیبایی آنهاست. آنها به هر آشپزخانه ای گرما می بخشند که با هیچ ماده دیگری نمی توان به آن دست یافت.

از دیگر مزایایی که باعث شده تا فروش صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت، روز به روز افزایش داشته باشد، تنوع بالا پانل های فینگر جوینت چوبی است که می توان از آن برای صفحه کابینت آشپزخانه استفاده کرد. این پانل ها معمولا رنگ پذیری خیلی خوبی دارند و لبه های صفحه کابینت نیز در انواع مختلف ظاهر ساخته می شوند و همین موضوع باعث شده تا کانترهای چوبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کنند.

صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت را می توان با سبک های مختلف کابینت و دکوراسیون آشپزخانه مورد استفاده قرار داد و در هر صورت از زیبایی و جذابیتی که چوب به همراه دارد، بهره مند شد. زیرا چوب نه تنها از نظر ظاهری گرم است، بلکه به معنای واقعی کلمه گرمتر از بسیاری از مواد مانند گرانیت، سنگ یا سایر موادی است که برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب آماده

اگر تصمیم نهایی خود را برای استفاده از صفحه کابینت چوبی گرفته اید، شاید استفاده از صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب آماده یا صفحه کابینت پیش ساخته، یک گزینه مقرون به صرفه و عالی برایتان باشد.

پانل های فینگر جوینت، نسبت به سایر مواد مانند سنگ طبیعی (گرانیت)، سنگ مهندسی شده (کوارتز) یا سایر بافت های دارای سطح جامد هزینه کمتری دارند و ظاهر طبیعی و گرم چوب را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند.

همچنین این پانل ها آماده و رنگ شده بوده و نیاز به آماده سازی ندارند و هزینه های بعدی را به شدت کاهش می دهند.

فروش صفحه جزیره فینگر جوینت آماده
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

بهترین چوب مورد استفاده در صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب

اگرچه فینگر جوینت با استفاده از گونه های مختلف چوب ساخته می شود اما برای ساخت صفحه کابینت فینگر جوینت لازم است از چوب های بادوام و مناسب برای فضای آشپزخانه استفاده کرد تا علاوه بر لذت بردن از ظاهر و رنگ زیبای چوب، از دوام و ماندگاری آن نیز بهره مند شد.

چوب راش و فینگر جوینت راش، کیفیت بسیار بالا و ویژگی های بسیار کارآمدی همچون مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر پوسیدگی و ترک خوردگی و باد کردن چوب و مقاومت در برابر رطوبت و آب دارد دارد که باعث می شود در صنایع مختلف به ویژه ساخت ظروف آشپزخانه و ساخت صفحات کابینت مورد استفاده قرار گیرد.

برای آشنایی با مزیت ها و کاربرد های فینگر جوینت راش می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

فینگر جوینت راش

نکات کلیدی در رابطه با صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب چیست؟

صفحه کابینت تمام چوب فینگر جوینت می تواند ظاهر و شخصیت بسیار عالی و خاصی را به آشپزخانه شما اضافه کند اما با این حال لازم است در هنگام انتخاب این نوع از صفحه کابینت، تمام جوانب مثبت و منفی آن را ارزیابی کنید. در ادامه به نکات کلیدی و مهمی که لازم است در رابطه با صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب بدانید، اشاره کردیم:

دوام و ماندگاری صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب

صفحه کابینت چوبی یکی از گزینه های بسیار عالی برای آشپزخانه است زیرا بسیار لطیف و ملایم است. تصور کنید وقتی یک بطری شیشه ای را حتی از فاصله کمی روی میز گرانیتی می اندازید، می شکند. اما با وجود صفحه کابینت فینگر جوینت تمام چوب، اقلام شکننده بسیار ایمن تر هستند. همچنین، تفاوت آشپزخانه با کانتر چوبی نسبت به کانتر گرانیتی، در صدا است.

می توانید این موضوع را با قرار دادن ظروف غذاخوری خود روی هر یک بررسی کنید و سپس بشنوید که آشپزخانه دارای کانتر چوبی سر و صدای کمتری دارد.

محافظت از صفحه کابینت فینگرجوینت چوبی

اگر صفحه کابینت چوبی با روکش محافظت شود، نگهداری نسبتاً آسانی دارند. این روکش ها معمولا سطح صاف و ضد خش را برای صفحه کابینت فراهم می کنند تا نگرانی های شما از بابت ایجاد خط و خش بر روی صفحه کابینت برطرف شود و ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی نیز برای صفحه کابینت تمام چوب ایجاد شود.

البته لازم است بدانید که رطوبت نیز می تواند به میزهای چوبی به خصوص در اطراف سینک آسیب برساند. اگر قصد دارید سینک ظرفشویی را روی صفحه کابینت چوبی نصب کنید، بسیار مهم است که از روکش مقاوم در برابر آب برای صفحه کابینت فینگرجوینت استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت چوب در معرض آب، شکافته، تابیده یا حتی سیاه شود.

درب کابینت چوبی فینگر جوینت

فروش صفحه کابینت فینگر جوینت آماده
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

مزایای صفحه کابینت چوبی

برای ساخت کابینت و صفحات کانتر از جنس های مختلفی از جمله فلزات، چوب، ام دی اف، فینگر جوینت و غیره استفاده می  شود. صفحه کابینت فینگر جوینت یکی از جدیدترین و بهترین متریال هایی است که برای ساخت کابینت بسیار مناسب است.

از جمله مزایای این صفحات می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. صفحات کابینت که از ام دی اف و یا چوب های طبیعی ساخته شده اند مقاومت آنچنانی نداشته و در برابر رطوبت دچار بادکردگی و یا پوسیدگی می شوند اما صفحاتی که به روش فینگر جوینت ساخته می شوند مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و حرارت داشته و همچنین نسبت به ضربه نیز مقاوم هستند.

از دیگر مزایای این صفحات می توان به عدم محدودیت در ابعاد اشاره کرد. در صنعت چوب و تولید مصنوعات چوبی به صفحات با ابعاد مختلفی نیاز است، به روش فینگر جوینت می توان هر ابعادی از این صفحات را با ضخامت های مختلف ساخته و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار داد.

این نوع صفحات دارای سطح بسیار صاف و سیقلی هستند و نیازی به باند و لبه ندارند و همچنین امکان رنگ آمیزی نیز دارند و به راحتی می توان به هر رنگ دلخواه آن ها را رنگ آمیزی کرده و در دکوراسیون های مختلفی مورد استفاده قرار داد.

یکی از مهم ترین ویزگی های صفحه روی کابینت فینگر جوینت بهداشتی بودن آن است. در ساخت و پرداخت این صفحات از هیچگونه مواد شیمیایی و مضری استفاده نمی شود که این ویژگی باعث می شود که از این صفحات در آشپزخانه و مکان های سرو غذا و همچنین ساخت ظروف چوبی استفاده کرد.

قیمت صفحه کابینت فینگر جوینت
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

قیمت صفحه کابینت فینگر جوینت

همانطور که گفته شد برای ساخت صفحات چوبی فینگر جوینت از چوب های طبیعی همچون راش، گردو، افرا و غیره استفاده می شود. مسلما نوع چوب مورد استفاده در ساخت این صفحات مهم ترین عامل در تعیین قیمت آن است. هرچقدر جنس و کیفیت چوب به کار رفته در ساخت صفحه کابینت فینگر جوینت بالاتر باشد مسلما قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

از دیگر عوامل موثر در تعیین فیمت صفحات فینگر جوینت می توان به ابعاد، ضخامت، جنس و کیفیت چسب به کار رفته در ساخت صفحات، رنگ و روکش های مورد استفاده در ساخت آن و غیره اشاره کرد. به طور کلی صفحات ساخته شده هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشند و ابعاد و ضخامت آن نیز بیشتر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

رستا چوب نوین اولین و تنها تولید کننده صفحات کابینت فینگر جوینت آماده رنگ شده
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

خرید صفحه کابینت فینگر جوینت

با توجه به توضیحات داده شده راجع به مزایای صفحات فینگر جوینت و قیمت آن می دانیم که بهترین جنس مورد استفاده برای صفحه کابینت همین صفحات فینگر جوینت هستند زیرا مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه، حرارت و رطوبت داشته و می توان با هر ابعادی آنها را ساخته و مورد استفاده قرار داد.

در هنگام خرید صفحه کابینت فینگر جوینت توجه داشته باشید که حتما خرید خود را از یک فروشگاه و یا تولید کننده معتبر و با سایقه در این زمینه انجام دهید و از جنس و کیفیت محصول مورد نظر اطمینان کافی داشته باشید.

بهتر است که محصول خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد تا علاوه بر اطمینان از جنس و کیفیت آن در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوان از این خدمات استفاده کرد. با خرید مستقیم از تولید کننده می توانید صفحات فینگر جوینت را با هر ابعاد و ضخامت  مد نظر و تنوع بالا در جنس و رنگ و همچنین قیمت مناسبتر و سود کمتری خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

بهترین مرکز فروش صفحه کابینت فینگر جوینت

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت هستید، بهترین پیشنهاد این است که از یک مرکز تخصصی که در زمینه ساخت صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت فعالیت دارد، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

شرکت رستا چوب نوین، به عنوان بهترین مرکز فروش صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت در ایران شناخته شده است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت صفحه کابیت چوبی فینگر جوینت و خرید صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت به سایت این شرکت مراجعه کرده یا با کارشناسان متخصص این شرکت تماس بگیرید.

خرید صفحه کابینت و کانتر چوبی فینگر جوینت
نمونه کار شده با صفحه کابینت آماده فینگر جوینت رستا چوب نوین

خرید صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت از تولید کننده رستا چوب نوین

امروزه، استفاده از صفحه کابینت فینگر جوینت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و از آنجایی که پانل های فینگر جوینت تولید شده در شرکت رستا چوب نوین، به عنوان بهترین گزینه برای صفحه کابینت هستند، فروش صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت از این شرکت بسیار افزایش یافته و تمام افرادی که تمایل دارند از چوب در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنند، ترجیح می دهند از صفحه کابینت فینگر جوینت استفاده کنند تا یکپارچگی و زیبایی بیشتری را برای کانتر آشپزخانه خود داشته باشند.

همانطور که می دانید، هیچ چیز با گرما و زیبایی صفحه کابینت چوبی طبیعی برابری نمی کند. شما می توانید با توجه به طراحی که برای دکوراسیون آشپزخانه و کابینت ها در نظر گرفته اید، از بهترین نوع صفحه کابینت فینگر جوینت استفاده کنید و از زیبایی و کیفیت این صفحه کابینت ها بهره مند شوید.

خوشبختانه فروش صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت در رستا چوب نوین در سایزها و اندازه های مختلف انجام می شود و شما می توانید صفحه 5 سانتی کابینت،  صفحه کابینت 7 سانتی، صفحه کابینت ضد خش، صفحه کابینت ضد آب، صفحه کابینت براق یا مات، صفحه کابینت بلوط امریکایی، صفحه کابینت پلی وود، صفحه کابینت توسکا، صفحه کابینت عرض 80، صفحه کابینت عرض 50، صفحه کابینت عرض 90، صفحه کابینت عرض 65، صفحه کابینت عرض 120، صفحه کابینت عرض 70، صفحه کابینت لبه دار و هر سایز و اندازه ای از صفحه کابینت چوبی فینگر جوینت را که برای پروژه خود نیاز دارید را از رستا چوب نوین تهیه کرده و یک محصول باکیفیت و درجه یک داشته باشید.

شرکت رستا چوب نوین با هدف ارتقای سرعت، کیفیت، زیبایی و مقاومت در مواد اولیه صنایع پایین‌دستی مانند تولیدکنندگان ظروف چوبی، طراحان دکوراسیون داخلی، فعالین در حوزه CNC، تولیدکنندگان اسباب‌بازی چوبی و بخصوص نجاران، اقدام به تحقیقات گسترده در بازارهای داخلی و خارجی نموده و پس از بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده و همچنین بر پایه دانش روز صنعت چوب و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و زبده و به روزترین ماشین‌آلات در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت با انواع گونه‌های چوب و ابعاد مختلف در شهرک صنعتی ایوانکی نموده و در کمترین زمان موفق شد رضایت فعالین در صنعت چوب را جلب نموده و با تمامی برندهای وارداتی رقابت نماید.

 

برای اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید میتوانید با شماره تلفن های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

راه‌های ارتباطی

شماره تلفن رستا چوب نوین:

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *