خرید فینگر جوینت راش با کیفیت عالی

امروزه تولید صنعتی فینگر جوینت راش و سایر چوب ها بسیار گسترش یافته است و کاربرد فراوانی نیز در ساخت محصولات چوبی دارد.

رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب ، از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه می باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب است. رستا چوب نوین با تولید انواع صفحات فینگر جوینت راش ایرانی و گرجستانی درجه یک با بهترین کیفیت در ابعاد مختلف و ضخامت های متفاوت آماده همکاری با صنایع مختلف در این زمینه می باشد. در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با تولید صنعتی فینگر جوینت راش کسب کنید.

آشنایی با ویژگی ها و کاربردهای چوب راش

چوب راش، در کشور های مختلف و با ویژگی ها و خصوصیات تقریبا هم شکل وجود دارد. فرق اصلی که راش خارجی با ایرانی دارد در میزان رطوبت چوب و قطر چوب است.

چوب راش چوبی سبک با دانه درشت و سختی متوسط تا زیاد است. یکی از خواص معروف چوب راش، بی بو بودن آن است. اگر نمی خواهید بوی چوب در اتاق خواب یا اتاق نشیمن تان باشد، چوب راش یک انتخاب عالی است.

رنگ چوب راش کرمی کم رنگ و چوب قسمت میانی آن به رنگ صورتی یا قهوه ای یا سفید متمایل به قرمز است. با گذشت زمان تغییر رنگ داده و کمی تیره رنگ می شود. پس از درمان با بخار، رنگ آن به رنگ طلایی تبدیل می شود.

همچنین، دارای استحکام خوبی است و اغلب برای ساخت مبلمان و کابینت استفاده می شود. چوب راش یکی از سخت‌ترین گونه‌های چوب موجود است و از گیاهان برگ‌ریز به دست می‌آید و از دیرباز برای ساخت خطوط راه آهن استفاده می شده است.

چوب راش به طور گسترده ای برای تخته سه لا، مبلمان، آلات موسیقی، تجهیزات ورزشی و مدل ساختمان ها استفاده می شود و به طور کلی، برای تمام پروژه هایی که در معرض رطوبت و آب نیستند قابل استفاده است.

اگر به دنبال یک کفپوش بادوام هستید که به راحتی خراش یا فرورفتگی نداشته باشد، چوب راش ممکن است گزینه خوبی باشد.

ویژگی فینگر جوینت راش

برای معرفی ویژگی فینگر جوینت راش؛ علاوه بر زیبایی منحصربفرد آن میتوان به دیگر ویژگی های این صفحات اشاره کرد:

  • ظاهر خوب: راش دارای دانه ای مستقیم با بافتی ریز و یکنواخت است که پس از اتمام، شگفت انگیز به نظر می رسد.
  • مقاومت در برابر گرما و حرارت: در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارند.
  • ضد ضربه: این صفحات دارای ویژگی ضربه پذیری هستند.
  • استحکام بالا: صفحات فینگر جوینت راش بسیار مستحکم بوده و همچنین مقاومت بسیار بالایی دارند. چوب راش چوبی بسیار سخت و محکم است که برای مبلمان و کفپوش انتخابی عالی است. می تواند بارهای سنگین را تحمل کند. مستعد خراش و فرورفتگی نیست.
  • مقاوم در برابر رطوبت: به مقدار ناچیزی رطوبت را جذب میکنند و در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • مقاوم در برابر پوسیدگی: صفحات فینگر جوینت راش در مقابل انواع پوسیدگی و ترک خوردگی، مقاومت بالایی دارد.
  • طبیعی بودن: این صفحات هیچ گونه افزودنی مصنوعی ندارد و توسط چوب های طبیعی ساخته می شوند.
  • رنگ پذیری: ورق های فینگر جوینت راش؛ رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و در چندین دفعه میتوان آن ها را رنگ آمیزی کرد.
  • کارایی: به دلیل چگالی و سختی متوسط، میخ و پیچ را به خوبی نگه می دارد. جلا و رنگ را نیز به خوبی نگه می دارد و همچنین به راحتی خم می شود و شکل می گیرد.

مزایای فینگر جوینت راش

  • فینگر جوینت راش، علاوه بر مقاومت و استقامتی که دارند، این فینگر جوینت مزایای دیگری مانند مقاومت به حرارت، مقاومت در برابر پوسیدگی و ترک خوردگی و باد کردن چوب، مقاومت در برابر رطوبت و آب، استفاده راحت و مطمئن در محل هوایی مانند کنار سینک ظرفشویی و گاز آشپزخانه، صاف و یکدست بودن و همچنین سازگاری بالا با محیط زیست( عدم استفاده از چسب یا رنگ یا سایر مواد شیمیایی) را دارد.
  • برای ساختن پانل فینگر جوینت راش از چوب بسیار مرغوبی استفاده میکنند. به علت استقامت بسیار بالای این نوع ورق فینگر جوینت راش برای ساختن در و رویه کابینت، راه پله،مبلمان و ظروف هم نیز استفاده میکنند.

معایب چوب راش:

  • برای نمای بیرونی مناسب نیست: چوب راش به طور طبیعی در برابر پوسیدگی مقاوم نیست و تنها چند سال پس از قرار گرفتن در معرض خاک و رطوبت شروع به پوسیدگی می کند. همچنین مستعد حمله حشرات است.
  • ایجاد ترک و پیچ و تاب: در صورتی که چوب راش به درستی مهر و موم نشده باشد، می تواند دچار ترک و پیچ و تاب شود. زیرا رطوبت را خیلی سریع جذب می کند. پس از جذب رطوبت دوباره شروع به خشک شدن می کند و تمایل به خم شدن دارد و ترک ها و شکاف های زیادی در اتصالات چوب ایجاد می کند. برای جلوگیری از این موضوع می توانید از رنگ و پولیش استفاده کنید، که این کارآمدترین راه است.

کاربرد صفحات فینگر جوینت راش

امروزه صفحات فینگر جوینت در صنایع کاربرد بسیاری دارد. در ادامه برخی از کاربرد این پانل ها را به شما معرفی میکنیم:

– ساخت رویه و درب کابینت و ساخت صفحات رویه اپن و جزیره

– ساخت مبلمان و میز و صندلی های غذا خوری

– استفاده در دکوراسیون داخلی منازل

– تولید ظروف چوبی و لوازم چوبی آشپزخانه

– ساخت سرویس های خواب

– طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها و شرکت ها

– ساخت انواع قفسه و شلف و انواع کمد دیواری

– تولید درب های چوبی

نمونه های کار شده با فینگر جوینت راش توسط شرکت رستا چوب نوین

کاربرد صفحات فینگر جوینت راش
نمونه کار شده با فینگر جوینت راش توسط شرکت رستا چوب نوین

طرز نگهداری از صفحات فینگر جوینت راش

  • صفحات فینگر جوینت راش باید تا زمانی که مورد استفاده قرار میگیرند در کاور های مخصوص خود نگهداری شوند. در صورتی که این کاورها را پاره کردید باید با استفاده از لابند هایی با ضخامت یکسان در بین صفحات، هوا را به تمام سطوح صفحات برسانند.
  • صفحات نباید به هیچ عنوان در معرض خورشید و یا باران قرار بگیرند.
  • در صورتی که این پانل ها را بر روی یکدیگر قرار دادید؛ یک جسم سنگین بر روی صفحه بالایی قرار دهید تا دچار خمیدگی محل نشود.
  • صفحه ها را تا مرحله لاک زدن از رطوبت و هوا دور نگه دارید و وارنیش قسمت های تولید شده را با فاصله کم پس از تولید انجام دهید.
  • بعد از ساختن یک محصول، قطعات باقی مانده را در کاورهای پلاستیکی نگه دارید.

تولید صنعتی فینگر جوینت راش

فرآیند تولید صنعتی فینگر جوینت راش و سایر چوب ها، یکی از پایدارترین روش ها برای اتصالات طولی چوب است. وقتی این پانل ها به روش صنعتی تولید می شوند، دقت و ظرافت برش ها به حداکثر می رسد و نتیجه نهایی فوق العاده دقیق و عالی خواهد بود.

به طور کلی، در فرآیند تولید صنعتی فینگر جوینت راش، از اتصالات انگشتی برای اتصال قطعات کوتاه چوب به یکدیگر برای تشکیل قطعات با طول بیشتر استفاده می شود و یک پانل کامل شده، نوعی تخته است که از اتصال نوارهای بلند چوبی به یکدیگر ساخته می شود.

از مزایای تولید صنعتی فینگر جوینت راش و سایر گونه های چوب این است که می‌توان پانل‌های بزرگ چوبی را به راحتی ساخت. علاوه بر این، از آنجایی که این پنل ها با تخته های کوچک چوبی ساخته شده اند، ثبات ابعادی بیشتری را فراهم می کنند. همچنین هنگام ساخت پانل ها، دانه ها متناوب می شوند تا پیچش در پانل کاهش یابد.

خرید فینگر جوینت راش از بهترین تولید کننده صنعتی 

استفاده از پانل های فینگرجوینت، یک راه حل ایده آل برای زمانی است که اندازه های استاندارد پانل ها، برای کاربرد مورد نظر شما کافی نباشد. در واقع تولید صنعتی فینگر جوینت راش و سایر گونه های چوب، بیشترین محبوبیت را در صنعت پیش ساخته دارند، جایی که دقت ابعاد، ظرفیت تحمل بار بالا و ماشینکاری دانه نهایی ضروری است. چرا که تولید صنعتی آنها، کاملا دقیق و درست، بسیار قوی و با کیفیت بسیار بالا هستند و تنوع بسیار زیادی از طول های مختلف در دسترس خواهد بود. به این ترتیب، شما همیشه از چوب مورد نیاز خود با طول مناسب، مطمئن هستید.

 

برای دریافت قمیت و خرید فینگر جوینت راش و دیگر انواع فینگر جوینت از رستا چوب نوین از طریق شماره تلفن رستا چوب نوین با متخصصین این مجموعه در تماس باشید.

راه‌های ارتباطی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *