پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله

امروزه انواع پله های چوبی با روش های مختلفی ساخته می شوند. پوشش پله های فلزی و بتنی یکی از کارهای رایج در ساختمان های مدرن است. در این بخش به معرفی انواع پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله چوبی می پردازیم.

استفاده از این کفپوش ها در این سال ها به دلیل استفاده از فلزات در ساخت پله های داخلی و خارجی بسیار رواج یافته است. انواع کف پله چوبی، فینگر جوینت، بیسکویت چوبی، کفپوش چوبی طبیعی پله، مفصل بیسکویتی و غیره  رایج شده است در ادامه با رستا چوب همراه باشید.

ساخت کف پله با چوب طبیعی

راه های زیادی برای ساخت کف پله وجود دارد. یکی  از  این راه ها استفاده از پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله است. برای ساخت راه پله چوبی با فینگر جوینت می توانید از هر ایده ای استفاده کنید. در این روش پانل چوب بلوط، راش و غیره از یک کلاف چوبی ساخته شده از انواع درختان ساخته شده است. بسیاری از سازندگان در مرحله اولیه ساخت، اسکلت فلزی برای پله ها را می سازند و پس از اتمام مراحل ساخت، کف پله ها یا راه پله را به طور کامل با چوب می پوشانند.

ناگفته نماند که پوشش پله با چوب تنها به پله های فلزی محدود نمی شود، بلکه در پروژه های نوسازی از چوب برای پوشش پله های سنگی و بتنی نیز استفاده خواهد شد.

بهترین چوب برای ساخت کف پله

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین نوع چوب برای ساخت کف پله چه نوع چوبی می باشد؟ در ادامه به بررسی انواع چوب برای ساخت کف پله می پردازیم.

این مطلب را نیز بخوانید: دانسیته چوب

قیمت و خرید پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله چوبی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت

استفاده از ترمو وود برای ساخت کف پله ها

برخی افراد از چوب ترموود برای ساختن کف پله های داخل ساختمان ها استفاده می کنند. در بررسی های انجام شده توسط معماران و استادکاران نجار به این نتیجه رسید که استفاده از ترم وود در کفپوش پله های داخلی حتی در خارج از منزل نیز توصیه نمی شود. از آنجایی که ترموود چوبی بسیار سخت است، بهتر است از آن برای ساخت کف پله استفاده نکنید.

استفاده از تخته سه لا و تخته های چوبی چند لایه

با توجه به نظرات اساتید و کارشناسانی که در زمینه پله های چوبی فعالیت می کنند، خواهید آموخت که استفاده از تخته های پلای وود یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های پله گذاری است. نحوه ساخت و مونتاژ این نوع تخته های چند لایه کاملاً ساده و آسان است، می توانید تخته پلان را به اندازه دلخواه خود برش دهید و روکش چوبی را روی سطح فشار دهید تا آماده مونتاژ شود.

این مطلب را نیز بخوانید: بهترین چوب برای دسته چاقو

استفاده از پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله

یکی از مهم ترین کاربرد های پانل فینگر جوینت استفاده برای ساخت کف پله می باشد و کمترین میزان هدر رفت چوب را در این مورد داریم. همچنین پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله دارای مقاوت بسیار بالایی می باشند. فینگر جوینت ها رنگ پذیری بسیار خوبی داشته و برای پوشش می توان از پوشش های مقاوم به سایش استفاده کرد که در مقابل تردد دوام بهتری داشته باشند.

این پانل ها ضد آب بوده و در مقابل تغییرات دمایی و ضربه مقاومت بالایی دارند.

بهترین پانل فینگر جوینت برای استفاده در ساخت کف پله چوبی کدام است؟

بهترین پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله، فینگر جوینت راش می باشد که بعلت کیفیت بالاتر و استحکام بیشتر معمولا از این چوب در ساخت کف پله استفاده می شود.

کف پله چوبی - بهترین چوب برای ساخت کف پله

مزایای استفاده از فینگر جوینت برای ساخت کف پله چوبی

نمونه ای از پانل های چوب طبیعی، پانل های فینگر جوینت نامیده می شود. اکثر تولیدکنندگان تخته فینگر جوینت تخته هایی را برای کف پله های چوبی نیز تولید می کنند. می توان گفت این نوع تخته های تولید شده از چوب طبیعی تعداد محدودی دارند و ترک های بسیار کمی دارند.

ساخت، نصب و رنگ آمیزی پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله بسیار آسان است. اگر طراحی و ساخت این گونه ورق ها را در نظر بگیرید می توانید از این گونه ورقه ها استفاده کنید و پس از اجرا بهتر است یک لایه روغن گیاهی به سطح بمالید تا کار صیقلی شده و زیباتر به نظر برسد.

برای پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله چه رنگ هایی مناسب است؟

از آنجایی که پوشش های مختلفی مانند سیلر، سفالی، نیمه پلی استر برای چوب ایجاد شده است، می توان گفت یکی از بهترین روش ها برای پوشش کف پله های چوبی می باشد. همچنین به جای استفاده از نیمه پلی استر می توان از روغن واکس خودرو برای این منظور استفاده کرد زیرا باعث دوام و مقاومت بیشتر آن می شود.

معایب استفاده از پوشش روغنی

استفاده از رنگ های روغنی که به دلیل بو و رنگ حاوی مواد شیمیایی هستند و همچنین تولید گازهای رنگی باعث می شود تا مدت زیادی در فضای داخلی منزل شما باقی بمانند. اگر منطقه ای که پایه پله را ساختید شلوغ و پر از تردد است. باعث می شود رنگ پله های شما سریعتر از بین برود که در این صورت باید هزینه کنید و دوباره رنگ آمیزی کنید.

استفاده از رنگهای گیاهی مخصوص چوب

یکی از پرکاربردترین روش ها برای پوشش و رنگ آمیزی کف پله های چوبی این است که می توانید از رنگ های روغن گیاهی مخصوص چوب استفاده کنید. این روش سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد و در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر می خواهید کف پله هایتان را رنگ کنید، می توانید از رنگ های روغنی گیاهی استفاده کنید که به هیچ وجه به شما آسیبی نمی رساند. البته باید گفت که در گذشته از کانسیلر و خاک رس نیز  استفاده می شد. اما خوشبختانه امروزه کاملاً منسوخ شده است.

این مطلب را نیز بخوانید: بهترین چوب برای خراطی

پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله

منصفانه ترین قیمت پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله

امروزه پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله چوبی خواهان زیادی پیدا کرده و به دلیل زیبایی خاص آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

خرید فینگر جوینت قیمت مناسب یک هنر به شمار می‌آید زیرا پیدا کردن شرکتی که بتواند با کیفیت‌ترین محصول را با مقاومت بالا در قیمتی منصف ارائه دهد نسبتا سخت است. رستا چوب نوین، کارخانه تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت است که بر پایه دانش روز صنعت چوب و با به کارگیری نیروهای متخصص و ماهر و دستگاه‌های پیشرفته صنعتی فینگر جوینت مورد نیاز بازار را تولید کرده و با قیمتی بسیار عالی و ایده آل ارائه می‌دهد.

این مطلب را نیز بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب

در رستا چوب نوین هر روزه بر تیراژ تولید کالاهای ارائه شده افزوده می‌شود که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. کیفیت پانل فینگر جوینت برای ساخت کف پله رستا چوب نوین از پانل‌های وارداتی بهتر بوده که قیمت رقابتی دارند. برای اطلاع از قیمت انواع فینگر جوینت 1402 و 1403 و خرید پانل فینگر جوینت با هر کدام از گونه‌های چوبی مورد نظر با کارشناسان مجرب مجموعه رستا چوب نوین در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

راه‌های ارتباطی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *