بهترین فینگر جوینت برای ساخت کف پله چوبی طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب

طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب که این روزها بسیار ترند شده است می تواند با استفاده از انواع فینگر جوینت صورت گیرد. فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی، با پیشرفت صنعت و تکنولوژی در زمینه ساخت مصنوعات چوبی، امروزه روش های بسیار جدیدی برای جلوگیری از هدررفت چوب ها و همچنین افزایش تولید و تنوع محصولات استفاده می شود.

فینگر جوینت یک روش کاملا مناسب و کاربردی برای تبدیل قطعات و الوار های چوبی با ابعاد مختلف به صفحات بزرگ و با ابعاد دلخواه است. به کمک روش فینگر جوینت دو سر الوار های چوبی با ضخامت و ابعاد مختلف به وسیله دستگاه مخصوصی شانه زده می شوند و ظاهر انگشتی به خود می گیرند.

با ایجاد این تغییر در دو سر الوارهای چوبی باعث مکمل شدن الوار ها با یکدیگر می شود به صورتی که با کنار یکدیگر قرار گرفتن قطعات چوبی این بخش ها کاملا با یکدیگر چفت می شوند. برای محکم تر شدن اتصال میان قطعات چوب از چسب چوب استفاده می شود و سپس به کمک دستگاه پرس این قطعات به خوبی به یکدیگر متصل شده و محکم می شوند. در نهایت به وسیله سمباده و رنده های مخصوص سطح چوب ها کاملا صاف و یکدست شده و مقاومت بالایی نیز خواهند داشت.

طراحی دکوراسیون تمام چوب

از فینگر جوینت برای ساخت هر گونه مصنوعات چوبی از جمله دیوار پوش، کفپوش، میز و صندلی و مبلمان، تزیینات دکوری و غیره استفاده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب با کاربرد صفحات فینگر جوینت – مزایای استفاده از فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

مزایای استفاده از فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منازل، شرکتها، ادارات و مراکز تجاری یکی از مهم ترین مواردی است که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی محیط و روحیه افراد دارد. امروزه سبک های مختلفی برای دکوراسیون داخلی وجود دارند که از پر طرفدار ترین انها می توان به سبک کلاسیک، مدرن، سلطنتی و غیره اشاره کرد.

برای اینکه یک دکوراسیون جذاب و در عین حال کاربردی و مناسب داشته باشیم موارد زیادی هستند که باید به آنها توجه کرد. به عنوان مثال پوشش دیوار ها، کف، پله ها و سقف، نورپردازی، المان های تزیینی، انتخاب لوازم مورد نیاز و متناسب با سبک دکوراسیون مورد نظر، توجه به ابعاد و غیره  از جمله مواردی هستند که در هنگام انتخاب و طراحی دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرند.

یکی از پرکاربرد ترین متریال هایی که در انواع سبک های دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد چوب است. چوب در انواع مختلف طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد که می توان با توجه به سلیقه و بودجه مد نظر هر نمونه از آن را در طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب مورد استفاده قرار داد. چوب های طبیعی به دلیل کیفیت بالا و همچنین تنوع در طرح و رنگ و ایجاد حال و هوای گرم و صمیمی در فضای دکوراسیون طرفداران بسیار زیادی داشته و در بخش های مختلفی از دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال استفاده از چوب طبیعی برای کفپوش به عنوان پارکت و یا به عنوان دیوار پوش در بخش های خاصی از دکوراسیون و یا صفحه کانتر و کابینت در آشپزخانه از جمله کاربرد های چوب طبیعی در دکوراسیون داخلی است.

هماهنطور که گفته شد الوار های چوبی ممکن است با ابعاد مورد نظر در دسترس نباشند و یا دارای پوسیدگی و گره و یا سوراخ باشند. در دکوراسیون های داخلی تمام چوب برای دیوار پوش و کفپوش و همچنین صفحات کابینت ها نیاز به چوب هایی با ابعاد بزرگ است که  در این صورت استفاده از روش فینگر جوینت بسیار کارآمد است تا بتوان از قطعات چوبی کوچک و اتصال آن ها به یکدیگر با این روش صفحات بزرگتر و با ابعاد مورد نیاز را ساخت.

مزایای استفاده از فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی

روش فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه با این مزایا آشنا می شوید:

جلوگیری از هدر رفت چوب: یکی از مهم ترین مزایای روش فینگر جوینت جلوگیری از هدر رفت چوب و کاهش پسماند های چوبی و جلوگیری از قطع بی رویه درختان است. به کمک این روش می توان از قطعات چوبی هرچند کوچک و اتصال آنها به یکدیگر صفحات چوبی با ابعاد بزرگ و همچنین با مقاومت بالا تولید کرده و لوزام مختلفی را برای مصارف گوناگون تولید کرد.

مقا.مت به رطوبت، حرارت و ضربه : از دیگر مزایای فینگر جوینت مقاومت بالای این محصولات به رطوبت، حرارت و ضربه است. به دلیل استفاده از چسب چوب در هنگام اتصال و پرس آنها به یکدیگر این صفحات مقاومت بسیار بالایی داشته و همچنین در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاوم هستند و بهترین گزینه برای کفپوش، دیوارپوش و یا صفحه کابینت در کنار سینک و گاز هستند.

رنگ پذیری: امکان رنگ آمیزی صفحات ساخته شده با روش فینگر جوینت یکی از مزیت های بسیار مهم این روش به حساب می آید که به دلیل استفاده از چوب های طبیعی می توان آنها را به راحتی و بدون هیچگونه آسیب به بافت چوب ها رنگ آمیزی کرده و با هر رنگی که متناسب با دکوراسیون است مورد استفاده قرار داد و حال و هوایی تازه به فضای مورد نظر بخشید.

کاربرد فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

همانطور که می دانید چوب یکی از قدیمی ترین متریال هایی است که در بخش های مختلف داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. چوب به دلیل طبیعی بودن و طول عمر زیادی که دارد مسلما قیمت بالاتری نسبت به سایر متریال ها داشته و علاوه بر این ظاهری بسیار جذاب نیز دارد. امروزه با پیشرفت صنعت و تکونولوژی و استفاده از روش های جدید در ساخت لوازم از جمله روش فینگر جوینت در صنایع چوبی سرعت تولید افزایش یافته و همچنین از تمامی الوار های و قطعات چوبی هرچند بزرگ و کوچک نهایت استفاده می شود.

یکی از کاربرد های بسیار مهم این روش در طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب استفاده از دیوار پوش و کفپوش هایی چوبی ساخته شده با روش فینگر جوینت است. به کمک این روش قطعات چوبی به یکدیگر متصل شده و صفحاتی با ابعاد مورد نیاز و همچنین با مقاومت بالا و قابلیت رنگ پذیری ساخته می شود که یک گزینه بسیار مناسب برای کفپوش و دیوار پوش ها است که در عین داشتن مقاومت بالا نسبت به حرارت و رطوبت و ضربه و همچنین عایق صدا و گرما بوده و ظاهری بسیار زیبا و جذاب داشته و طرفداران زیادی نیز دارد.

 

استفاده از فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

از دیگر کاربرد های فینگر جوینت در طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب می توان به کف پله چوبی فینگر جوینت اشاره کرد. همانطور که گفته شد صفحات ساخته شده به روش فینگر جوینت مقاومت بسیار بالایی دارند و بهترین گزینه برای کف پله های چوبی به حساب می آیند و می توان با هر نگ و ابعاد دلخواه از آنها در طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب استفاده کرد.

صفحات روی کابینت ها و همچنین دیگر لوزام چوبی مانند میز و صندلی، مبلمان، تخت، کمد، لوارم دکوری و غیره از دیگر کاربرد های استفاده از چوب فینگر جوینت در دکوراسیون داخلی است که ظاهری بسار زیبا داشته و در عین حال مقاومت بالایی نیز دارند.

بهترین مرکز فروش انواع فینگر جوینت در ایران

اگر می خواهید بهترین و باکیفیت ترین فینگر جوینت را برای استفاده در پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید. رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب فینگر جوینت است و از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه است که همواره سعی دارد در این صنعت پیشرو و خلاق باشد.

از این رو مفتخر است که با پانل‌های پرداخت نهایی شده (سمباده 180 خورده) و موجودی کامل انبار، زمینه ساز تولیدات همکاران محترم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب نوین است.

خرید پانل فینگر جوینت برای طراحی دکوراسیون داخلی تمام چوب از رستا چوب نوین

رستا چوب نوین، کارخانه‌ای نامدار و معروف است با استفاده از چوب درختان مختلف تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت را با بالاترین کیفیت و بیشترین دقت انجام می‌دهد. با انتخاب رستا چوب نوین، فینگر جوینت گونه چوبی مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن در ساحت محصولات چوبی خود استفاده نمایید.

ضمن اینکه شما می توانید انواع ورق تمام چوب، ترموود، پلی وود و پلای وود را با بهترین کیفیت از رستا چوب نوین تهیه کنید.

همچنین می توانید برای مطلع شدن از قیمت ورق های فینگر جوینت و دریافت مشاوره رایگان به وبسایت رستا چوب نوین مراجعه کنید و با متخصصین این مجموعه در تماس باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت رستا چوب نوین

شماره تلفن رستا چوب نوین:

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *