کاربرد فینگر جوینت

امروزه ظروف آشپزخانه و پذیرایی با جنس ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که پاسخگوی هر گونه سلیقه ای بوده و تنوع بسیار بالایی دارند. ظروف چوبی آشپزخانه یکی از مدرن ترین ظروف سرو هستند که در طرح ها و رنگ های گوناگون ساخته می شوند.

برای ساخت ظروف چوبی از جنس های مختلف چوب های طبیعی استفاده می شوند. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که ظروف چوبی سرو چگونه ساخته می شوند و چه مزایایی نسبت به دیگر ظروف دارند و استفاده از چه چوب هایی برای این منظور بهتر است؟ در ادامه با گروه تولیدی رستا چوب نوین همراه باشید تا با ساخت ظروف چوبی از فینگر جوینت با استفاده از   cnc آشنا شوید:

ساخت ظروف چوبی از فینگر جوینت

در صنعت چوب برای ساخت مصنوعات چوبی از الوار چوب های طبیعی با ابعاد مختلف استفاده می شود که در اندازه های مورد نیاز برش داده شده و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مسلما برای تولید برخی از این مصنوعات تولید چوب در ابعاد مورد نیاز مشکل است.

روش فینگر جوینت یک تکنولوژی جدید و بسیار کارامد است که به وسیله آن تکه های کوچک و بزرگ چوبی به نحوه خاصی برش داده می شوند و توسط چسب چوب و ایجاد فشار با دستگاه پرس به یکدیگر متضل شده و قطعات چوبی با ابعاد مختلف تولید می شوند. این قطعات به صورت شانه ای برش داده می شوند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند و در هنگام اتصال بخش های برش داده شده به صورت مکمل با یکدیگر چفت شده و پس از چسباندن مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت.

خرید ظروف چوبی فینگر جوینت از تولیدی رستا چوب نوین

مزایای ساخت ظروف چوبی از چوب فینگر جوینت

امروزه از فینگر جوینت برای تولید انواع لوازم چوبی از جمله میز، صندلی، کفپوش، دیوار پوش، تخت خواب، صفحه کابینت، دکوراسیون داخلی منازل، ساخت درب و پنجره و غیره استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های فینگر جوینت استفاده از آن در ساخت ظروف چوبی است.

این ظروف به دلیل اینکه از جنس چوب طبیعی ساخته می شوند مقاومت بسیار بالایی نسبت به رطوبت و حرارت داشته و همچنین کاملا بهداشتی هستند.

از دیگر مزایای ظروف آشپزخانه فینگر جوینت قابلت رنگ پذیری است که به راحتی و به وسیله رنگ های مخصوص می توان طیف مختلفی از رنگ ها را بر روی آن ها استفاده کرده و ظروف را با تنوع بالایی تولید کرد.

کاربرد ظروف سرو چوبی فینگر جوینت

امروزه انواع ظروف چوبی سرو نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این ظروف تنوع بسیار بالایی داشته و در عین حال دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل هستند و گزینه بسیار مناسبی برای ظروف پذیرایی به حساب می آیند. ساخت ظروف چوبی  با فینگر جوینت به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، گرما و ضربه برای ساخت تخته گوشت، ظروف پذیرایی، سینی آشپزخانه، جای سیب زمینی و پیاز و غیره بسیار مناسب بوده و در آشپرخانه، رستوران ها، کافی شاپ و بسیاری از مکان های صرف غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت ظروف آشپزخانه فینگر جوینت

اگر قصد انتخاب و خرید ظروف آشپزخانه چوبی را دارید سعی کنید از جنس های با کیفیت این محصولات خرید کرده تا در طولانی مدت هزینه های ناشی از تعویض و یا تعمیر نیز کاهش یابد. موارد زیادی بر تعیین قیمت این محصولات تاثیر میگذارد. از جمله این موارد می توان به جنس و کیفیت محصول مورد نظر، خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و حرارت، جنس چوب و متریال های به کار رفته در ساختار آن، شرکت تولید کننده و همچنین داشتن گارانتی خدمات پس از فروش اشاره کرد.

به طور کلی هرچقدر جنس و کیفیت چوب و متریال های به کار رفته در این ظروف بالاتر باشد مسلما قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که با خرید مستقیم از تولید کننده می توانید محصولات را با سود کمتر و قیمت مناسب تری خریداری کنید و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز را به صورت یکجا و هماهنگ با یکدیگر و با هر تعدادی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. همانند تولید کننده فینگر جوینت رستا چوب نوین!

خرید ظروف سرو فینگر جوینت

خرید ظروف سرو فینگر جوینت

در هنگام خرید ظروف چوبی در قدم اول توجه داشته باشید که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید و از جنس و کیفیت محصول مورد نظر اطمینان کافی داشته باشید. در هنگام ساخت ظروف سرو فینگر جوینت از چسب های مخصوص و همچنین روغن های گیاهی برای رنگ آمیزی استفاده می شود تا این محصولات کیفیت بالایی داشته و همچنین در هنگام استفاده برای سلامتی نیز مضر نباشند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع ظروف که باعث افزایش کیفیت و طول عمر آن می شود خاصیت ضد آب بودن آن است. یکی از مزیت های ساخت ظروف چوبی با فینگر جوینت ضد آب مقاومت بالا نسبت به رطوبت بوده و در استفاده طولانی مدت دچار آسیب و یا پوسیدگی نمی شوند.

خرید پانل فینگر جوینت برای ساخت ظروف چوبی از رستا چوب نوین

اگر می خواهید بهترین و باکیفیت ترین فینگر جوینت را برای استفاده در پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید. رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب فینگر جوینت است و از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه است که همواره سعی دارد در این صنعت پیشرو و خلاق باشد.

از این رو مفتخر است که با پانل‌های پرداخت نهایی شده (سمباده 180 خورده) و موجودی کامل انبار، زمینه ساز تولیدات همکاران محترم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب نوین است.

رستا چوب نوین، کارخانه‌ای نامدار و معروف است با استفاده از چوب درختان مختلف تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت را با بالاترین کیفیت و بیشترین دقت انجام می‌دهد. با انتخاب رستا چوب نوین، فینگر جوینت گونه چوبی مورد نظر خود را تهیه کرده و با اطمینان خاطر از آن در ساخت محصولات چوبی خود استفاده نمایید.

همچنین می توانید برای مطلع شدن از قیمت ورق های فینگر جوینت و دریافت مشاوره رایگان در رابطه با پانل های فینگر جوینت به وبسایت رستا چوب نوین مراجعه کنید و با متخصصین این مجموعه در تماس باشید.

راه‌های ارتباطی با شرکت رستا چوب نوین

شماره تلفن رستا چوب نوین:

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *