اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت تمام چوب در کشور

اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت که جزو بزرگترین های آنها نیز می باشد، رستا چوب نوین  است که محصولات متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند. پانل های فینگر جوینت، از نوعی اتصال نجاری ساخته می شوند که با برش مجموعه ای از پروفیل های مکمل و به هم پیوسته در دو تکه چوب ایجاد می شوند. خط اتصال دو تکه چوب در پانل های فینگر جوینت، شبیه به قفل شدن انگشتان بین دو دست است و به همین دلیل به آن “فینگر جوینت – Finger joint” می گویند.

کناره‌های هر پروفیل سطح مناسب برای چسباندن را افزایش می‌دهد، در نتیجه یک پیوند قوی را بین دو تکه چوب فراهم می کند و هنگامی که از نزدیک بررسی شود مانند یک الگوی زیگزاگی به نظر می رسد؛ اگرچه هنگام رنگ آمیزی، این الگو تا حد زیادی نامرئی می شود.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با پانل های فینگرجوینت کسب کنید و با اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت در ایران آشنا شوید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

رستا چوب نوین

فینگر جوینت چیست؟

فینگر جوینت نوعی اتصال نجاری است که از آن، برای اتصال قطعات کوتاه چوب به یکدیگر و تشکیل قطعات چوب با طول بیشتر استفاده می شود. این اتصال از چندین برش زاویه دار در دو قطعه چوب تشکیل می شود و با چسب های مخصوص در کنار هم نگه داشته می شوند تا پانل های فینگر جوینت در طول و اندازه مورد نیاز تولید شوند.

به طور کلی، فینگر جوینت، به عنوان پایدارترین روش اتصالات طول چوب شناخته شده است. این مدل اتصال چوب، در پروژه های مختلف، از مبلمان گرفته تا دکوراسیون خانه استفاده می شوند، اما اغلب برای ایجاد پانل های چوبی بزرگ و با طول زیاد، که پایدار و مستحکم هستند، استفاده می شوند.

این پانل های فینگر جوینت معمولا با استفاده از انواع چوب های طبیعی مانند چوب گردو، راش، بلوط، کاج، روسی، پالونیا و غیره تولید می شوند تا تولیدکنندگان وسایل چوبی بتوانند با توجه به نیاز خود، بهترین نوع از پانل های فینگر جوینت را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

از جمله کاربردهای اصلی پانل های فینگر جوینت می توان به ساخت پله های چوبی، کفپوش، میز و مبلمان، صفحه کابینت، درب، ظروف چوبی، کابینت و غیره اشاره کرد.

مراحل اصلی در تولید صنعتی پانل های فینگر جوینت چیست؟

مراحل اصلی در تولید صنعتی پانل های فینگر جوینت چیست؟

برای تولید فینگر جوینت به روش صنعتی چند مرحله مهم باید طی شود که در ادامه توضیح داده ایم:

  1. انتخاب و آماده سازی مواد
  2. اندازه گیری فینگر جوینت ها و ایجاد برش های مخصوص برای فینگر جوینت
  3. تشکیل پروفایل مشترک، 3 نوع روش اتصال بر اساس جهت مفاصل انگشت وجود دارد، عمودی، افقی و شیب دار.
  4. استفاده از چسب
  5. مونتاژ اتصالات
  6. محکم و سفت شدن چسب

رستا چوب نوین، به عنوان اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت، بهترین و باکیفیت ترین نمونه های پانل های فینگر جوینت را با انواع مختلف چوب ها تولید می کند و در این زمینه شناخته شده و معروف است.

استفاده از پانل های فینگر جوینت چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفته شد، این سبک اتصال اغلب برای ایجاد پانل های چوبی بلند استفاده می شود که می تواند برای اهداف مختلفی در ساخت و ساز خانه و دکوراسیون داخلی استفاده شود. پانل های فینگر جوینت، اغلب برای دیوارهای داخلی و خارجی، سقف و کف، همچنین در مبلمان و سایر پروژه های نجاری استفاده می شوند. این پانل ها برای پروژه هایی که به چوب هایی با طول بلند و مستحکم نیاز دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

فینگر جوینت یکی از رایج ترین انواع اتصالات مورد استفاده در نجاری است که یک اتصال قوی و ساده با پشتیبانی از تخته ها در هنگام مونتاژ و چسباندن آنها به یکدیگر را فراهم میکنند. از دیگر مزایای استفاده از پانل های فینگر جوینت برای پروژه های مختلف، می توان به دوام و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این، رنگ پذیری پانل های فینگر جوینت بسیار عالی است.

پانل های فینگر جوینت، از نظر استحکام، بسیار قوی تر و محکم تر از الوار با ابعاد معمولی هستند و احتمال تاب برداشتن و پیچ خوردگی در پانل های فینگر جوینت نیز بسیار کمتر خواهد بود. همچنین این پانل ها در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل جز انتخاب های خیلی عالی برای پروژه های چوبی محسوب می شوند.

اگر می خواهید بهترین و باکیفیت ترین پانل های فینگر جوینت را برای پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که این پانل ها را از رستا چوب نوین که به عنوان اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت شناخته شده است تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت و قیمت این محصولات راحت باشد.

تولید صنعتی پانل های تمام چوب فینگر جوینت

بهترین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت در ایران

اگر می خواهید بهترین و باکیفیت ترین فینگر جوینت را برای استفاده در پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید. رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب فینگر جوینت است و از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه است که همواره سعی دارد در این صنعت پیشرو و خلاق باشد.

از این رو مفتخر است که با پانل‌های پرداخت نهایی شده (سمباده 180 خورده) و موجودی کامل انبار، زمینه ساز تولیدات همکاران محترم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب نوین است.

شرکت رستا چوب نوین با هدف ارتقای سرعت، کیفیت، زیبایی و مقاومت در مواد اولیه صنایع پایین‌دستی مانند تولیدکنندگان ظروف چوبی، طراحان دکوراسیون داخلی، فعالین در حوزه CNC، تولیدکنندگان اسباب‌بازی چوبی و بخصوص نجاران، اقدام به تحقیقات گسترده در بازارهای داخلی و خارجی نموده است.

 پس از بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده و همچنین بر پایه دانش روز صنعت چوب و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و زبده و به روزترین ماشین‌آلات در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت با انواع گونه‌های چوب و ابعاد مختلف در شهرک صنعتی ایوانکی نموده و در کمترین زمان موفق شد رضایت فعالین در صنعت چوب را جلب نموده و با تمامی برندهای وارداتی رقابت نماید و در حال حاضر به عنوان اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت شناخته شده و معروف است.

برای اطلاع از قیمت انواع فینگر جوینت 1403 و 1402 و خرید فینگر جوینت از گونه‌های چوبی مختلف، با کارشناسان مجرب مجموعه رستا چوب نوین در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. ما تولید کننده انواع فینگر جوینت از جمله  موارد زیر هستیم:

راه‌های ارتباطی با شرکت رستا چوب نوین اولین تولید کننده صنعتی پانل های فینگر جوینت

شماره تلفن رستا چوب نوین:

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *