بهترین مرکز خرید فینگر جوینت در تهران

در این بخش قصد داریم بهترین مرکز خرید فینگر جوینت در تهران را معرفی کنیم. پیش از آن بهتر است از روش ساخت فینگر جوینت با هم صحبت کنیم. اولین قدم بعد از قطع درختان قطع کردن آنها و ایجاد الوار از آنها می باشد که به دلیل شکل فیزیکی نامنظم درختان تشکیل الوارهای بزرگ و صاف در این مرحله بسیار مشکل است و همچنین داخل برخی از درختان پس از آنها نمایان می شود.  و سپس ناحیه پوسیده باید از درخت سالم جدا شود.

این کار امکان تولید قطعات کوچکتر چوب را فراهم می کند که نمی توان مستقیماً از آنها برای ساخت پانل های چوبی بزرگ برای انواع سازه های چوبی استفاده کرد.  فینگر جوینت از یک لایه چوب ساخته شده است که از اتصال قطعات کوچک مستطیلی شکل به دست می آید، برای این منظور تخته های چوب طبیعی بزرگ به قطعات کوچکتر بریده شده و به هم فشرده می شوند.

مشاوره رایگان خرید فینگر جوینت

همین حالا با شماره 09123072538 تماس بگیرید تا شمارا برای خرید بهترین مدل فینگر جوینت متناسب با نیاز فنی شما راهنمایی کنیم.

دلیل نامیدن آنها به صفحات فینگر جوینت به دلیل شباهت ارتباط بین آنها با به هم آمیختگی انگشتان دست است که به آن فینگر جوینت می گویند. بر خلاف سایر تخته های فشرده مانند تخته نئوپان و ام دی اف، پانل های فینگر جوینت از چوب طبیعی ساخته شده اند که در نتیجه استحکام بالاتر و همچنین زیبایی منحصر به فرد را به همراه دارد.

روی این تخته ها تکه های کوچک چوب به صورت پروفیل و با چسب مخصوص در کنار هم قرار گرفته اند تا ترکیبی زیبا ایجاد کنند. ورق های فینگر جوینت را می توان در میز، صندلی، کابینت، روکش دیوار و ... استفاده کرد.

ویژگی های صفحات فینگر جوینت چیست؟

  • تخته های فینگر جوینت 100% چوب طبیعی بوده و فاقد مواد مضر و سرطان زا می باشد.
  • صفحات  فینگر جوینت کاملا بهداشتی بوده و قابل استفاده در آشپزخانه و فضاهای غذاخوری می باشد.
  • بر خلاف سایر محصولات چوبی، فینگر جوینت در شرایط مرطوب آشپزخانه پوسیده و متورم نمی شوند.
  • پانل های فینگر جوینت دارای سطوح صاف، صیقلی و براق بدون هزینه نوار و لبه و سایر هزینه های اضافی هستند.
  • تخته های فینگر جوینت دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه هستند و هنگام برخورد ظروف به سطح، کمترین صدا ایجاد می شود.
  • پایداری بالای صفحات فینگر جوینت
  • در ساخت تخته های فینگر جوینت، تغییرات اندازه و ابعاد، پیچیدگی و تشعشع در این تخته ها بسیار نادر است، زیرا قطعات کوچک چوبی به هم متصل شده و پروفیل های انگشتی و در نهایت تخته های چوبی را تشکیل می دهند.
  • دوام و مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و رطوبت
  • استفاده از چسب طبیعی که دارای استانداردهای سخت گیرانه است، کاملاً سازگار با طبیعت و عاری از انواع مواد سمی است، در ایجاد اتصالات بین تخته ها و خشک شدن قطعات چوبی قبل از تولید، باعث اتصال تخته های انگشتی شده است. در برابر عوامل خارجی مانند گرما و رطوبت بسیار مقاوم دارند.
  • قابل استفاده در انواع سازه های چوبی.

از پانل های چوبی انگشتی می توان برای درب، پارکت، مبلمان و ... استفاده کرد. می توان از آن در ساخت انواع محصولات چوبی از جمله ساخت مصنوعات چوبی استفاده کرد.

کاربرد و استفاده از صفحات فینگر جوینت

   از صفحات فینگر جوینت برای ساخت انواع سازه های چوبی استفاده می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ساخت انواع تابلوهای کابینت

ساخت انواع پوشش دیوار و کف

تولید انواع درب و پله چوبی

انواع میز، صندلی، کابینت و ....

استفاده از بند انگشت در کنده کاری

ساخت انواع ظروف تزئینی و آنتیک

در مرکز خرید فینگر جوینت رستا چوب در تهران از چه چوبی استفاده می شود؟

در مرکز خرید فینگر جوینت رستا چوب در تهران از چه چوبی استفاده می شود؟

از هر نوع چوبی می توان برای ساخت پانل های فینگر جوینت استفاده کرد،راش، بلوط، صنوبر، اسپروس، گردو،آکاسیا،روسی،ونگه، ساپلی، رابروود و … از جمله چوب هایی هستند که بر حسب نیاز می توان از آنها استفاده کرد. می توانید از ترکیب این چوب ها نیز استفاده کنید و از صفحات فینگر جوینت ترکیبی زیبا و قوی ایجاد کنید.

راهنمای مراقبت و تمیز کردن سطوح  فینگر جوینت

صفحات فینگر جوینت یکی از جزئیات زیبایی و راحتی مکان های زیبا هستند و اغلب مصرف کنندگان به دلیل ظاهر طبیعی، ماندگاری و اقتصادی بودن ترجیح می دهند برای زیبا نگه داشتن صفحات فینگر جوینت، باید با مواد مناسب تمیز و نگهداری شوند.

برای این منظور روش های تمیز و مراقبتی آسان و ایمن را ارائه کرده ایم که با آن می توانید زیبایی و تمیزی را به فینگر جوینت خود بیاورید.

   اولین مرحله تمیز کردن، گردگیری است که با یک پارچه نرم قابل انجام است. برای اینکه به صفحات آسیبی نرسد. مرحله بعدی شستن صفحات فینگر جوینت است که انتخاب مواد مناسب یکی از مهمترین اصول است. پاک کننده های مخصوصی که برای این منظور تولید می شوند باید برای سطوح فینگر جوینتی که احتمال دارد توسط مواد شیمیایی خشن آسیب ببینند استفاده شود.

با انتخاب صحیح مواد شوینده، عمر و زیبایی صفحات فینگر جوینتان افزایش می یابد. پس از شستن صفحات فینگر جوینت، سطح مورد نظر باید خشک شود. اگرچه صفحات فینگر جوینتان در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، اما رطوبت طولانی مدت باعث پوسیدگی صفحات می شود.

وقتی مواد شیمیایی مانند رژ لب، لاک، جوهر و مواد چسبنده که به سختی تمیز می شوند ریخته می شود، باید  مقداری ماده نظافتی مخصوص را روی پارچه خیس بریزیم و آن را پاک کنیم. مراقب باشید دستمال‌هایی که برای تمیز کردن سطوح بند انگشتی استفاده می‌کنیم، عاری از مواد فلزی باشند، زیرا می‌تواند باعث ایجاد خراش روی صفحات بند انگشتی شود.

مراقب باشید که از مواد شیمیایی بسیار غلیظ برای تمیز کردن سطوح فینگر جوینت استفاده نکنید. همچنین سطوح صفحات فینگر جوینت را در معرض اجسام سنگین، سخت و تیز قرار ندهید.

رستا چوب نوین

بهترین مرکز خرید فینگر جوینت در تهران کجاست؟

شرکت رستا چوب نوین با هدف ارتقای سرعت، کیفیت، زیبایی و مقاومت در مواد اولیه صنایع پایین‌دستی مانند تولیدکنندگان ظروف چوبی، طراحان دکوراسیون داخلی، فعالین در حوزه CNC، تولیدکنندگان اسباب‌بازی چوبی و بخصوص نجاران، اقدام به تحقیقات گسترده در بازارهای داخلی و خارجی نموده و پس از بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده و همچنین بر پایه دانش روز صنعت چوب و بکارگیری نیروی انسانی متخصص و زبده و به روزترین ماشین‌آلات در سال 1396 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت با انواع گونه‌های چوب و ابعاد مختلف در شهرک صنعتی ایوانکی نموده و در کمترین زمان موفق شد رضایت فعالین در صنعت چوب را جلب نموده و با تمامی برندهای وارداتی رقابت نماید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت فینگر جوینت و همچنین دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما در رستا چوب نوین در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *