ایران به چه کشورهایی فینگر جوینت صادر می‌کند؟

در این مطلب می خواهیم راجع به صادرات فینگر جوینت در ایران اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. از گذشته تاکنون، استفاده از وسایل چوبی در دکوراسیون محیط موردتوجه افراد زیادی قرار داشت. چوب عنصری طبیعی بوده و به کار بردن آن در فضا حس بی‌نظیری به افراد می‌دهد. برای ساخت وسایل چوبی باید ابتدا تنه درختان را قطع کرده و بعد بخش پوسیده چوب را از بین برد.

برای این که بدانید صادرات فینگر جوینت در ایران به چه صورت است ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

سطح نامنظم و ناصاف تنه درختان این اجازه را نمی‌دهند تا به‌صورت مستقیم از آن برای ساخت اشیا استفاده کرد و باید آن را به‌صورت تکه‌های منظم و صاف برش داد. یکی از راه‌های ساخت وسایل مختلف با چوب استفاده از ورقه‌های فینگر جوینت است. برای ساخت این ورقه‌ها تکه‌های کوچک چوبی کنار هم قرار گرفته و پرس می‌شوند.

این ورقه‌ها کیفیت بالایی داشته و در برابر عواملی مانند دما و رطوبت مقاومت زیادی دارند. عمر وسایلی که با ورقه‌های فینگر جوینت ساخته می‌شود بسیار بالا است. این ورقه‌ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند به‌هیچ‌عنوان دچار پوسیدگی نمی‌شوند.

در ادامه قصد داریم درمورد ورقه‌های فینگر جوینت بیشتر صحبت کنیم و پاسخی کلی برای پرسش که صادرات فینگر جوینت در ایران به کدام کشورهاست؟ را بیابیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ایران به چه کشورهایی فینگر جوینت صادر می‌کند؟

فینگر جوینت چیست؟

با توجه ‌به سطح ناصاف تنه درختان نمی‌توان ورقه‌های چوبی بزرگ را به‌صورت طبیعی تولید کرد. یکی از راه‌های تولید ورقه‌های بزرگ از جنس چوب، اتصال و چسباندن تکه‌های چوبی به یکدیگر است. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد. یکی از این روش‌ها ساخت و تولید فینگر جوینت است.

برای ساخت فینگر جوینت چوب‌ها به شکل مستطیلی در ابعاد کوچک برش داده می‌شوند و در کنار هم قرار می‌گیرد. سپس این تکه‌های چوب به هم پرس می‌شوند و ورقه‌های فینگر جوینت را در ابعاد مختلف به وجود می‌آورند. یکی دیگر از نام‌های فینگر جوینت در فارسی مفاصل انگشتی است. دلیل نام‌گذاری آن داشتن شباهت با دست انسان است. اگر انگشتان خود را به هم بچسبانید به‌خوبی دلیل این نام‌گذاری را درک خواهید کرد.

تخته‌های فینگر جوینت در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود و کیفیت بالایی دارد. برای ساخت وسایل زیادی از این ورقه‌ها استفاده می‌کنند. ورقه‌های فینگر جوینت مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته و از عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین این ورقه‌ها در برابر رطوبت و حرارت زیاد مقاوم بوده و استحکام زیادی دارند که سبب شده تا وسایل ساخته شده با این ورقه‌ها طرف‌داران زیادی داشته باشند. ورقه‌های فینگر جوینت در کیفیت‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هرچه کیفیت چوب و مواد اولیه در آن بالاتر باشد در نتیجه کیفیت این ورقه‌ها بهتر خواهد بود.

ویژگی‌های فینگر جوینت

ورقه‌های فینگر جوینت با اتصال تکه‌های کوچک چوب به همدیگر ساخته می‌شوند. این ورقه‌ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند در ساخت اغلب وسایل چوبی به کار می‌روند. تخته‌های فینگر جوینت مزایای زیادی داشته که در ادامه چند نمونه از مهم‌ترین مزایای آن آورده شده است.

از تغییر شکل چوب جلوگیری می‌کند: چوب طبیعی به دلیل ترکیباتی که دارد همیشه در معرض ترک‌خوردگی و پیچش وجود دارد. روش اتصال فینگر جوینت از بروز این مشکلات تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند و عمر چوب را به مقدار بالایی افزایش می‌دهد.

داشتن سازگاری با محیط: در ساخت فینگر جوینت فقط از مواد طبیعی و باکیفیت استفاده شده و از مواد شیمیایی و سرطان‌زا به ‌هیچ ‌عنوان استفاده نشده است. به همین دلیل با محیط‌زیست سازگاری زیادی دارد.

داشتن مقاومت بالا: باتوجه‌به اینکه فینگر جوینت از چوب‌های کوچک و کاملاً خشک ساخته می‌شود، مقاومت بسیار بالایی در برابر عواملی مانند رطوبت آب و حرارت بالا دارد.

داشتن ویژگی رنگ‌پذیری: ورقه‌های فینگر جوینت قابلیت رنگ‌پذیری بالایی دارند و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید.

صادرات فینگر جوینت در ایران به کدام کشورهاست؟

معایب فینگر جوینت

فینگر جوینت نیز مانند تمامی محصولات دیگر در کنار مزیت‌های خود معایبی دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین معایب ورقه‌های فینگر جوینت آورده شده است.

  • در صورت اتصال نامناسب تکه‌های چوب به همدیگر امکان شکستگی این صفحات وجود دارد. البته توجه داشته باشید برندی که از آن خرید می‌کنید تأثیر زیادی در ایجاد یا عدم ایجاد این حادثه دارد.
  • فینگر جوینت از تکه‌های بسیار کوچک چوبی درست شده و به همین دلیل امکان استفاده از آن به شکل اولیه وجود ندارد.
  • به دلیل اینکه فینگر جوینت تماماً از چوب ساخته شده وزن زیادی دارد؛ زیرا چوب وزن بیشتری نسبت به سایر مواد مصنوعی دارد. چوب همچنین مقاومت پایینی در برابر خراشیدگی و سوختن دارد.

صادرات فینگر جوینت در ایران به کدام کشورهاست؟

صادرات فینگر جوینت در ایران به کدام کشورهاست؟

در اینجا می خواهیم راجع به صادرات فینگر جوینت در ایران و این که صادرات فینگر جوینت در ایران به کدام کشورهاست؟ صحبت کنیم. ورقه‌های فینگر جوینت با استفاده از تکه‌های کوچک چوبی ساخته می‌شوند. این تکه‌های چوبی در کنار هم قرار گرفته و به هم پرس می‌شوند. این ورقه‌ها به دلیل نوع اتصال و موادی که در ساخت آن‌ها به‌کار رفته از استحکام بالایی برخوردار هستند و همچنین در برابر آسیب‌هایی مانند ورم کردن هنگام تماس با آب و سوختگی در اثر حرارت مقاومت بالایی دارند. ورقه‌های فینگر جوینت به دلیل کیفیت بالایی که دارند در ساخت بیشتر وسایل چوبی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

البنه صادرات فینگر جوینت در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد و همچنین ایران و کشورهای زیادی از راه ساخت و صادر کردن فینگر جوینت، تجارت می‌کنند. یکی از کشورهایی که فینگر جوینت‌ها را باکیفیت بالا ساخته و به کشورهای دیگر صادر می‌کند کشور عزیزمان ایران است. ایران ورقه‌های فینگر جوینت را باکیفیت مطلوب در ابعاد مختلف می‌سازد و به کشورهای عربی مانند کویت و امارات صادر می‌کند. ورقه‌های فینگر جوینت ایرانی کیفیت و استحکام بسیار بالایی داشته و در انواع مختلف به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

برای صادرات فینگر جوینت در ایران ابتدا باید به کیفیت آن توجه کرد. در اغلب وسایل چوبی که ساخته می‌شوند، ورقه‌های فینگر جوینت به کار می‌رود. برای ساخت ورقه‌های فینگر جوینت از تکه‌های چوبی کوچک استفاده می‌شود. این تکه‌های چوبی در کنار هم قرار گرفته و به یکدیگر پرس می‌شوند. این ورقه‌ها در ابعاد مختلفی تولید شده و مورداستفاده قرار می‌گیرند.

تخته‌های فینگر جوینت به دلیل نوع ساختاری که دارند از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت و دمای بالا مقاوم هستند. ورقه‌های فینگر جوینت به دلیل نحوه اتصال، به انگشتان دست تشبیه می‌شوند.

این ورقه‌ها مزیت‌های زیادی مانند مقاومت بالا، داشتن طول عمر زیاد و… دارند که در متن بالا به طور خلاصه مهم‌ترین مزیت‌های آن آورده شده است. در انتها شما می‌توانید با مراجعه به سایت رستا چوب نوین ورقه فینگر جوینت مدنظر خود را با اطمینان بالا خریداری کنید.

امیدواریم در پاسخ به این پرسش که صادرات فینگر جوینت  ایران به صورت ورق و پنل فینگر جوینت به کدام کشورهاست؟ اطلاعات کارآمدی را در اختیارتان قرار داده باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *