ساخت دیوارپوش با فینگر جوینت

استفاده از چوب در طراحی داخلی بسیار پرطرفدار است. یکی از نقاط قوت استفاده از چوب در طراحی داخلی ایجاد فضایی دلنشین و گرم است. از روش های استفاده از چوب در طراحی داخلی ساخت دیوارپوش های فینگر جوینت است. دیوارپوش با فینگر جوینت شیوه ای مدرن و جذاب برای ایجاد فضایی گرم و دوست داشتنی می باشد. صفحات فینگر جوینت راه حلی کارآمد برای استفاده خرده چوب های بدون استفاده در صنعت چوب است. علاوه بر این صفحات فینگر جوینت دارای مزیت های فوق العاده ای هستند که ما به معرفی و بررسی این مزایا می پردازیم. اگر به دنبال دیوارپوش های جذاب و کارآمد هستید تا انتها با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم دیوارپوش های فینگر جوینت را معرفی کنیم بیایید کمی با خود فینگر جوینت آشنا شویم. فینگر جوینت یا اتصال انگشتی به صفحات چوبی گفته می شود که از اتصال تکه های چوب به یکدیگر ساخته می شوند. برای ساخت این صفحات از قطعات چوب کاملا طبیعی استفاده می شود بنابراین دارای ظاهری بسیار جذاب و خاص هستند. افرادی که به دنبال بهره مندی از المان چوب در طراحی دکوراسیون خود هستند می توانند از این پنل های چوبی استفاده کنند. علاوه بر زیبایی و طبیعی بودن، این پنل ها مقاوم و ماندگار هستند. صفحات و دیوارپوش فینگر جوینت در برابر برخورد اجسام صدای کمی تولید می کنند و بافت گرمی را به محیط می دهند.

دیوارپوش با فینگر جوینت

دیوارپوش ها با توجه به نوع و کاربردی که دارند در قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مدل های جذاب و کاربردی دیوارپوش های فینگر جوینت است. دیوارپوش ها عنصری مهم در پوشاندن دیوارها و ایجاد فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ساختمان هستند. از دیوارپوش یا دیوارکوب می توان برای انواع فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد.

دیوارپوش با فینگر جوینت به دلیل استفاده از چوب های طبیعی قادر است فضای بی روح دیوارها را گرم و دلنشین کند. دیوارپوش های فینگر جوینت با توجه به اینکه از چه جنس چوبی هستند دارای تنوع رنگی می باشند و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

دیوارپوش-با-فینگر-جوینت

ویژگی دیوارپوش های فینگر جوینت

ویژگی های دیوارپوش با فینگر جوینت باعث شده است تا جزو گزینه های محبوب برای استفاده در فضاهای مختلف باشد. پنل های فینگر جویت ویژگی های منحصر به فردی دارند که برخی از آن ها را در ادامه بررسی می کنیم:

ساخت دیوارپوش با فینگر جوینت

طبیعی بودن دیوارپوش فینگر جوینت

پنل های فینگر جوینت کاملا طبیعی هستند و به طور مستقیم از تکه های چوب درختان ساخته می شوند. به علت طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد و مصنوعات چوبی حاوی چسب اوره فرمالدهید این صفحات، احتمال ایجاد خطر برای انسان کاهش پیدا می کند و یکی از دیوارپوش های سالم می باشد. اگر حفظ سلامت خود و خانواده تان جزو اولویت های شما است انتخاب دیوارپوش با فینگر جوینت پیشنهاد می شود.

استحکام بالای صفحات و مقاومت در برابر رطوبت

از ویژگی های مهم صفحات فینگر جوینت استحکام و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. در بسیاری از تخته های چوبی دیده شده است که رطوبت باعث خرابی می شود این در حالی است که پنل های فینگر جوینت در برابر آب بسیار مقاوم هستند و کمترین آسیب را در طی زمان می بینند. همچنین برای بهبود خاصیت و مقاومت در برابر رطوبت می توان از رنگ آمیزی روغن های گیاهی آبگریز استفاده کرد.

رنگ پذیر بودن دیوارپوش با فینگر جوینت

از آنجایی که جنس فینگر جوینت ها از چوب طبیعی می باشد به راحتی می توان آن ها را رنگ آمیزی کرد. بهترین رنگی که برای سازه های چوبی می توان استفاده کرد رنگ کاری موج نما است. همچنین می توان از روغن های گیاهی و رنگی نیز استفاده کرد. رنگ آمیزی فینگر جوینت ها به راحتی قابل انجام است و می توان بدون آسیب زدن به چوب به هر شکلی آن را انجام داد. نوع اتصالات طبیعی در این صفحات باعث سهولت در رنگ پذیری آن شده است.

استفاده از پرتی چوب و قابلیت ابزار خوری

برای ساخت پنل های فینگر جوینت از تکه های کوچک چوب استفاده می شود. استفاده از پرتی چوب مانع از قطع بی رویه درختان می شود. ساخت فینگر جوینت ها شیوه ای هوشمندانه برای بازیافت تکه های چوب بلا استفاده و تبدیل آن به وسایل چوبی ارزشمند است. این ورق های چوبی نسبت به سایر تخته های چوبی قابلیت ابزارخوری بالایی دارند و می توان آن ها را به اشکال مختلف مورد استفاده قرار داد. شما می توانید از دیوارپوش با فینگر جوینت بدون وارد کردن آسیب به بافت چوب در فضاهای مختلف استفاده کنید.

مزایای استفاده از دیوارپوش های فینگر جوینت

ساخت دیوارپوش با فینگر جوینت مزیت های فراوانی را به دنبال دارد که برخی از آن را بیان می کنیم:

  1. داشتن صرفه اقتصادی
  2. نصب آسان و سریع
  3. ضد حشرات و باکتری ها
  4. ایجاد فضایی گرم و آرامش بخش
  5. طول عمر بالا
  6. عایق حرارتی
  7. سازگاری با محیط زیست و انسان
  8. تنوع رنگی
  9. عایق صوتی
  10. مقاومت در برابر رطوبت آب
  11. مناسب برای استفاده در مناطق سرد و خشک
  12. زیبایی منحصر به قرد و جذابیت

مزایای-استفاده-از-دیورا-پوش-های-فینگر-جوینت

اگر به دنبال ساخت دیوارپوش با فینگر جوینت هستید میتوانید بهترین دیوارپوش ها را با تنوع رنگی و جنسی بالا از سایت رستا چوب خریداری کنید. این شرکت تولید کننده مرغوب ترین فینگر جوینت ها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای اطلاع از محصولات موجود کافی است وارد سایت رستا چوب شوید و در کمترین زمان به راحتی سفارش خود را انجام دهید.

انواع فینگر جوینت که قابلیت ساخت دیوارپوش با فینگر جوینت را دارد و در مجموعه رستا چوب نوین تولید و عرضه می شود عبارتند از:

ضمن اینکه می توایند از انواع ورق تمام چوب نیز برای ساخت دیوار پوش استفاده کنید.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس گرفته و پیش از خرید مشاوره دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *