بهترین چوب برای کابینت

وقتی به دنبال یک روش بهتر برای ساخت رویه کابینت هستید، به دنبال مواد با کیفیت و قابل اطمینان هستید. ورق فینگر جوینت یکی از بهترین مواد برای ساخت رویه کابینت است. در این مقاله به بررسی بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت خواهیم پرداخت.

ورق فینگر جوینت یک نوع ورق چند لایه است که از چوب روس و با پوششی از چوب سفید یا رنگی ساخته می‌شود. این ورق‌ها دارای یک الیاف چند جهته هستند که مقاومت آنها را افزایش می‌دهد و ضمناً تغییر شکل کمتری نسبت به ورق‌های چوبی دارند. از ویژگی‌های ورق فینگر جوینت می‌توان به مقاومت بالا در برابر خمش، خوردگی و گسیختگی اشاره کرد.

بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت

انتخاب بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت

انتخاب بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت، بستگی به نیاز و مورد استفاده خود دارد. در هر صورت، با توجه به ویژگی  هایی که در بالا بیان شد، می‌توان از ورق‌های فینگر جوینتی که از چوب روس با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و دارای مقاومت بالا در برابر خمش، خوردگی و گسیختگی هستند استفاده کرد. همچنین، ورق‌هایی که دارای پوششی مقاوم در برابر خطوش و خراش‌های سطحی هستند و در برابر نور و حرارت نیز مقاومت خوبی دارند، برای ساخت رویه کابینت بسیار مناسب هستند.

در انتخاب بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت، بهتر است به برندهای معتبر و با تجربه مراجعه کنید و از کیفیت و قابلیت‌های محصولاتشان اطمینان حاصل کنید. همچنین، در هنگام انتخاب، باید به هدف استفاده و نیازهای خودتان توجه کنید و مطابق با آنها اقدام به انتخاب ورق فینگر جوینت کنید.

مطالعه بیشتر :   ابعاد فینگر جوینت چند است ؟

انواع ورق فینگر جوینت  برای ساخت رویه کابینت

چوب در حالت طبیعی در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی ندارد اما اگر به قطعات کوچک‌تر تبدیل شود و با روش شانه کردن و پرس شدن مجدد به یکدیگر اتصال یابد، تشکیل فینگر جوینت را می‌دهند که به مراتب نسبت به چوب عادی و ساده خصوصیات بهتری دارد. چوب حاصل شده از پروسه فینگر جوینت ترک نخواهد خورد و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

استفاده از ورق فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت، علاوه بر زیبایی بخشیدن به کابینت، قابلیت‌های بسیاری مانند مقاومت در برابر خراش، خط و گسیختگی، دوام طولانی مدت و سهولت در نصب و تعویض را نیز داراست.

در ادامه، به برخی از بهترین ورق‌های فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت اشاره خواهیم کرد:

  • فینگر جوینت راش : فینگر جوینت راش بهترین چوب برای ساخت درب کابینت است که به راحتی با دستمال نم‌دار تمیز می‌شود.

  • فینگر جوینت روش (نراد): از فینگر جوینت روس در ساخت کابینت در مناطق مرطوب استفاده می‌شود که دوام بسیار بالایی دارد.
  • فینگر جوینت گردو : گردو یکی از گران‌ترین و بهترین چوب‌ها است که فینگر جوینت آن در ساخت کابینت کاربرد دارد.

  • فینگر جوینت صنوبر: فینگر جوینت صنوبر منحصر به فرد بوده که از آن در صنعت کابینت سازی می‌توان استفاده کرد.

بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت

به عنوان یک نکته پایانی، برای انتخاب بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت، لازم است به نیازهای خود و شرایط محیطی مورد استفاده توجه کافی را داشته باشید. همچنین، باید به کیفیت و قابلیت‌های مقاوم  این ورق فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت نیز توجه شود. برای مثال، اگر کابینت در منطقه‌ای با آب و هوای مرطوب قرار می‌گیرد، ورق فینگر جوینت با مقاومت بالا در برابر رطوبت انتخاب شود. همچنین، برای کابینت‌هایی با طرح دلخواه، ورق فینگر جوینت با پوششی به نمای چوبی شبیه مناسب خواهد بود.

مطالعه بیشتر :   خرید فینگر جوینت پالونیا با مناسب ترین قیمت از تولید کننده

مطالعه بیشتر: صفحه کانتر چوبی و صفحه کابینت فینگر جوینت آماده استفاده و رنگ شده

 مرکز فروش بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت

اگر می خواهید بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت را برای استفاده در پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید. رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب فینگر جوینت است و از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه است که همواره سعی دارد در این صنعت پیشرو و خلاق باشد.

از این رو مفتخر است که با پانل‌های پرداخت نهایی شده (سمباده 180 خورده) و موجودی کامل انبار، زمینه ساز تولیدات همکاران محترم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب نوین است.

انواع مختلفی از فینگر جوینت در رستا چوب نوین تولید و عرضه می شود که می توانید برخی از آنها را به عنوان بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت مورد استفاده قرار دهید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین انتخاب را برای استفاده در کارها و پروژه های خود داشته باشید.

در هر حال باید برای انتخاب بهترین فینگر جوینت برای ساخت رویه کابینت دقت زیادی داشته باشید. زیرا این قطعه به صورت روزمره کاربرد زیادی دارد و باید مقاومت بسیار زیادی در مقابل انواع اصطکاک، سایش، رطوبت، خش افتادن و … داشته باشد.

راه‌های ارتباطی با شرکت رستا چوب نوین

شماره تلفن رستا چوب نوین:

مطالعه بیشتر :   انواع پوسیدگی چوب و روش‌های جلوگیری از آن

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *