alphington c o s design img4fc1f7d20333a4d9 4 1784 1 45919fa

فینگر جوینت مناسب برای فضای باز ممکن است کمی مشکل باشد اما با مطالعه این مقاله به خوبی می توانید بهترین انتخاب را برای فینگر جوینت مناسب برای فضای باز و باغ و باغچه و استخرهای روباز داشته باشید.

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای اجرای یک پروژه در فضای باز هستید ، حتما به نوع مصالح ساختمانی که برای فضای باز مناسب هستند توجه ویژه ای خواهید داشت و سعی می کنید تا بهترین مصالحی که با فضای باز سازگار هستند را انتخاب کنید. پانل های چوبی، یکی از مصالح پرکاربرد در پروژه های فضای باز هستند که علاوه بر زیبایی پروژه، حس طبیعی و خاصی را برای پروژه فراهم می کنند.

پانل های چوبی فینگر جوینت، یکی از رایج ترین مصالح مورد استفاده برای پروژه های فضای باز هستند که لازم است قبل از انتخاب بهترین فینگر جوینت برای استفاده در فضای باز، حتما با ویژگی چوب ها و فینگر جوینت هایی که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند، آشنا باشید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین فینگر جوینت برای استفاده در فضای باز را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

فینگر جوینت مناسب برای فضای باز

آشنایی با بهترین فینگر جوینت برای استفاده در فضای باز

فینگر جوینت یک صفحه‌ چوبی همه کاره است که از اتصال قطعات کوچک چوب به صورت یکدست و منظم به روشی خاص و ویژه ساخته می شود که می توان از آن در ساخت سازه و محصولات چوبی استفاده کرد. پانل های فینگر جوینت ساختار تمام چوبی دارند و از  انواع مختلف چوب ساخته می شوند.

هنگام خرید مبلمان چوبی برای فضای باز یا استفاده از چوب در پروژه ساختمان های فضای باز، مسلماً مهمترین عامل، در نظر گرفتن نوع چوب است. چوب های مختلف در برابر سطوح مختلف هوازدگی مقاومت می کنند، بنابراین انتخاب نوع مناسب چوب و فینگر جوینت برای نیازهای شما مهم است. در ادامه، به معرفی تعدادی از بهترین فینگر جوینت برای استفاده در فضای باز پرداخته ایم:

فینگر جوینت آکاسیا (Acacia)

یکی دیگر انواع فینگر جوینت مناسب برای فضای باز، آکاسیا است. آکاسیا یکی از گونه های بزرگ از درختان و درختچه ها است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری در سراسر جهان یافت می شود. برخی از گونه های چوب آکاسیا بومی استرالیا هستند ، در حالی که برخی دیگر در آفریقا ، آسیا و آمریکای جنوبی یافت می شوند.

بیشتر گونه های چوب آکاسیا، دارای رنگ قرمز مایل به زرد یا کم رنگ و بافت درشت هستند و در دسته بندی چوب سخت قرار می گیرند ، به این معنی که برش آنها دشوار است زیرا یک چوب متراکم است. این امر باعث می شود که آن را به عنوان یک انتخاب محبوب برای ساخت مبلمان باشند، زیرا قوی و بادوام است. همچنین میزان بالای روغن چوب آکاسیا باعث می شود که در برابر رطوبت و آفات بسیار مقاوم باشد. مبلمان ساخته شده با فینگر جوینت آکاسیا اگر به خوبی حفظ شود، می تواند سالها دوام داشته باشد.

فینگر جوینت چوب بلوط سفید (White Oak)

بلوط سفید یک چوب با رنگ سفید است که در طی سالهای متمادی در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته است. این چوب بیشتر در سراسر آمریکای شمالی یافت می شود و رنگ آن می تواند از خاکستری کم رنگ تا قهوه ای مایل به زرد رنگ باشد. چوب بلوط سفید برای تهیه مبلمان ، کفپوش ، کابینت و سایر محصولات نجاری استفاده می شود. همچنین بلوط سفید قرن ها به عنوان یک مصالح ساختمانی با طول عمر بالا، مورد استفاده قرار گرفته است و یک انتخاب محبوب برای کفپوش است.

فینگر جوینت مناسب برای فضای باز

فینگر جوینت چوب ساج (Teak)

چوب ساج، یکی دیگر از چوب های بسیار عالی و مناسب برای پروژه های فضای باز است. این چوب سخت و بادوام، با هر سبک طراحی بسیار عالی به نظر می رسد و می تواند سالها با حداقل نگهداری دوام و ماندگاری داشته باشد. فینگر جوینت ساج، یکی از گزینه های خیلی عالی فینگر جوینت مناسب برای فضای باز برای آب و هوای گرم است. توانایی آن در جلوگیری از حشرات و دفع آب از روغنهای طبیعی آن به این معنی است که ممکن است مانند سایر چوب ها خم و پیچیده نشود.

فینگر جوینت چوب ماهون (Mahogany)

چوب ماهون، یک انتخاب کلاسیک برای مبلمان داخلی است و وقتی صحبت از قطعات در فضای باز می شود نیز می تواند جز گزینه های عالی و مناسب باشد. این چوب رنگ مایل به قرمز زیبایی دارد که به مرور زمان و تغییرات آب و هوا این رنگ زیباتر می شود و در برابر آفات و پوسیدگی نیز مقاومت بالایی خواهد داشت. چوب ماهون یک چوب سخت است و بهترین استفاده در قطعات در فضای باز است که می تواند مقدار زیادی از نورخورشید را جذب کند.

مبلمان ساخته شده از چوب ماهون به دلیل کیفیت بالا و دوام چوب، اغلب گران هستند. همچنین این چوب به دلیل رنگ منحصر به فردی که می تواند از یک قهوه ای مایل به قرمز روشن تا یک قهوه ای مایل به قرمز تیره و باشد نیز بسیار پرطرفدار است.

فینگر جوینت چوب سدر (Cedar)

چوب سدر به دلیل مقاومت طبیعی در برابر پوسیدگی و موریانه ها یکی از محبوب ترین گزینه های استفاده در فضای باز و مبلمان است. درختان سدر در بسیاری از نقاط جهان یافت می شوند ، اما درخت سدری که بیشتر برای چوب آن استفاده می شود سرو غربی است که دارای یک دانه محکم و رنگ مایل به قرمز است.

چوب سدر، یکی از چوب های معطر است و عطر دلپذیر را به هر آنچه برای ساخت آن استفاده می شود ، اضافه می کند. به طور کلی، امروزه ، چوب سدر به دلیل زیبایی و دوام طبیعی ، برای مبلمان و پروژه های ساختمانی محبوب است و برای مبلمان فضای باز، چوبی با دوام تر و محبوب تر از چوب سدر پیدا نخواهید کرد.

فینگر جوینت بلوط (Oak)

چوب بلوط یک انتخاب کلاسیک برای مبلمان است که برای استفاده در فضای باز نیز گزینه مناسب و ایده آلی خواهد بود. این چوب، رنگ مایل به قرمز زیبایی دارد که به مرور زمان و تاثیر آب و هوا بر روی چوب زیباتر می شود و در برابر آفات و پوسیدگی نیز مقاوم است.

چوب بلوط از جمله چوب های قوی و بادوام است. مبلمان ساخته شده از بلوط به طور معمول ظاهری کلاسیک داشته و طول عمر بالایی نیز دارند. فینگر جوینت بلوط نیز برای استفاده در فضای باز مناسب است.

فینگر جوینت چوب گردو (Walnut)

یکی دیگر از انواع فینگر جوینت مناسب برای فضای باز، چوب گردو  است. چوب گردو یک چوب سخت و مجلل است که در آب و هوای معتدل رشد می کند. به طور سنتی ، مبلمان ساخته شده از چوب گردو از چوب گردو سیاه تهیه می شوند.

از چوب گردو می توان برای تهیه انواع موارد مختلف از جمله کابینت ، میز ، صندلی ، کمد و موارد دیگر استفاده کرد. این چوب بسیار بادوام و قوی است و همین امر باعث می شود برای ساخت مبلمان ایده آل شود و جز گزینه های مناسب برای استفاده در فضای باز نیز محسوب می شود. فینگر جوینت گردو برای ساخت مبلمان فضای باز نیز استفاده می شود.

بهترین مرکز فروش انواع فینگر جوینت مناسب برای فضای باز 

اگر می خواهید بهترین و باکیفیت ترین فینگر جوینت مناسب برای فضای باز را برای استفاده در پروژه های خود تهیه کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مجموعه رستا چوب نوین بازدید کنید. رستا چوب نوین بعنوان اولین تولید کننده صنعتی پنل‌های تمام چوب فینگر جوینت است و از معتبرترین برندهای داخلی در این حوزه است که همواره سعی دارد در این صنعت پیشرو و خلاق باشد.

از این رو مفتخر است که با پانل‌های پرداخت نهایی شده (سمباده 180 خورده) و موجودی کامل انبار، زمینه ساز تولیدات همکاران محترم با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشد. سرعت تولیدات بالا و محصولات صادراتی با خشک کن تمام اتوماتیک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد رستاچوب نوین است.

راه‌های ارتباطی با شرکت رستا چوب نوین

شماره تلفن رستا چوب نوین:

آدرس رستا چوب نوین:

  • تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، صنعت 11

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *